Opis stanowiska:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pracę przy projekcie dotyczącym wsparcia finansowego uchodźców z Ukrainy oraz prowadzenie dokumentacji księgowo – magazynowej
Zakres obowiązków:
– Ścisła współpraca z Niemieckim Czerwonym Krzyżem,
– Walutowe rozliczenia księgowe,
– Analiza raportów finansowych,
– Opracowywanie dokumentacji finansowo – księgowej,
– Praca w systemie księgowym Optima,
– Wprowadzanie i księgowanie dokumentów magazynowych,
– Nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów,
– Udział w przygotowywaniu sprawozdań finansowych,
– Archiwizowanie dokumentów zgodnie z wymaganiami,
– Współpraca z innymi członkami zespołu operacyjnego oraz zespołu finansowego.
Wymagania:
– Wykształcenie minimum średnie,
– Dobra znajomość programu Microsoft Office: Word, Excel, Outlook,
– Doświadczenie w pracy w obszarze finansów i administracji,
– Znajomość zasad budżetowania, nadzoru nad budżetem, zasad rachunkowości i praktycznego stosowania systemów finansowych, doświadczenie w pracy w obszarze finansów i administracji,
– Dobra znajomość systemu prawa podatkowego,
– Umiejętność korzystania z systemów księgowych,
– Umiejętność pracy w zespole,
– Umiejętność pracy pod presją czasu,
– Umiejętność myślenia analitycznego,
– Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
– Mile widziana znajomość języka ukraińskiego,
– Wola i chęć pracy zgodnie z zasadami Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca.
Oferujemy:
– Umowę o pracę w pełnym wymiarze na okres 3 miesięcy, z możliwością przedłużenia,
– Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dużej organizacji, będącej częścią międzynarodowego ruchu,
– Praca w biurze w Lublinie,
– Możliwość wpływu na rozwój działań Polskiego Czerwonego Krzyża oraz udzielania długofalowej pomocy uchodźcom z Ukrainy w Polsce,
Kontakt:
CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać na adres ewelina.bury@pck.pl do dnia 24.04.2022. W temacie wiadomości prosimy wskazać nazwę stanowiska. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami/tkami.